Financieel Jaarverslag 2016

31-03-2017 19:31

Met gepaste trots presenteren wij u het Financieel Jaarverslag 2016 van de Stichting Happy Dogs of Romania.

Dankzij de vele sponsoren en donateurs konden wij lokale organisaties en privépersonen in Moreni, Bacău en Brașov, voornamelijk financieel, ondersteunen, zodat zij voedsel, medische kosten en onderdak aan de zwerfdieren konden bieden. In Moreni en Brașov werden ook de plaatselijke sterilisatieprojecten financieel ondersteund.

Ook in 2016 ondersteunden wij Romania Animal Rescue, Inc (RAR) financieel, die zich inzet in het gratis castreren en steriliseren van zwerfdieren in de steden en dorpen in heel Roemenië, dé oplossing om het aantal zwerfdieren te verminderen.

Graag geven wij met het jaarverslag inzicht in het financieel jaar 2016 en de activiteiten, die in 2016 hebben plaatsgevonden om de leefomstandigheden van de zwerfdieren in Roemenië te bevorderen. Daarbij staan transparantie en vertrouwen als kernwaarden van de Stichting voorop.

Wij wensen u veel leesplezier en inspiratie om ons werk te blijven volgen en te steunen.